29 Eylül 2018 Cumartesi

Kodi Sorularınıza cevap Veriyorum Çözüm Sunmaya Çalışıyorum

1 yorum:

  1. Merhaba, kodi yi yaklaşık 1 aydır kurcalayıp öğrenmek için uğraşıyorum. Fakat eklentiler ile ilgili 2 - 3 tanesi hariç hangisini kursam hata alıyorum. Build kurmak istediğimde ise hangisini kurmak istersem hepsinde hata veriyor. Kodi.log dosyasına bakıyorum lakin çok anlamadığım için bir türlü çözüm üretemedim. YouTube da videoları inceliyorum ama genelde hatalar ile ilgili hep yabancı dil ile anlatım olduğu için sonuca varamıyorum. Kodiyi kurduktan sonra VPN i kapatmadan da denedim. Aynı işlemi cep telefonu ve laptop ta uyguluyorum hiçbir sıkıntı yok. Ama iş masaüstü pc de kuruluma gelince camdan aşağı atasım geliyor. Sistemde virüs programı ve güvenlik duvarını da kapatıp denedim, engellediklerini düşünerek. Ama sonuç yine aynı. Yardımcı olabilir misiniz? Eğer sizin içinde uygun olursa hata dosyasını mail atabilirim.

    YanıtlaSil